Thursday, April 15, 2004

Caffe Latte

之前買了張Starbucks隨行卡之後...
因為已儲值在裡面了...
所以就常常到Starbucks消費...
我好愛點我的Caffe Latte...
真的好好喝!!
現在的我也不需要加糖...

以前還不太會喝咖啡時老是要加糖加到我覺得OK了才喝...
不過現在的我比較能接受不加糖的咖啡...
但我的功力還沒到所有的咖啡都能如此!!
現在的我只要能喝到Starbucks的Latte我就會覺得很開心了!!

0 comments:

Post a Comment

歡迎文章相關的留言喔~
Feel free to leave a message to me if you got any ideas regarding the topic I wrote about...if you just want to leave a general message, there is a guestbook at the left-side bar, please leave it there! :D
*If you don't have Blogger ID, you can choose [Name/URL] at the "comment as:" to leave a message to me...