Tuesday, April 27, 2004

一個月了!!

已經過了一個月了...
心情已經不再那麼差了...
知道任何事情都會隨著時間慢慢淡去...
包括開心的傷心的生氣的...
但是才一個月而已...
我反而擔心我會漸漸忘記寶寶的樣子...
寶寶毛摸起來的觸感...他那深情的眼神...

雖然這樣似乎是杞人憂天...
很多人一定也會覺得我很無聊...
但是我就是不希望寶寶在我心中佔的某個角落的空間越來越小...
越來越小......
小到最後我看不見了...

我不要!! 我不要!! 我不要!!

0 comments:

Post a Comment

歡迎文章相關的留言喔~
Feel free to leave a message to me if you got any ideas regarding the topic I wrote about...if you just want to leave a general message, there is a guestbook at the left-side bar, please leave it there! :D
*If you don't have Blogger ID, you can choose [Name/URL] at the "comment as:" to leave a message to me...