Thursday, October 25, 2007

夢見達拉斯

昨晚真的夢見Dallas...

不知是啥契機讓我出現在Dallas...
當然這不是重點...能出現在Dallas我就超開心的了...
總之...第一先去租台車....直奔Courtyards找朋友...順便來個Surprise!!
後來還跑去Wal-mart買東西...Wal-mart也是個我懷念的地方....
殊不知...那一整排的Cereal有多誘人嗎....

想當初....剛到美國時...看到那一整排各式各樣的Cereal嚇了我一跳...
多到我不知道該怎麼選擇...
不過...過一陣子我會買的其實也就是那幾種...要在台灣找還真困難~
而台灣有的Cereal就那幾包吧~~慘兮兮!!

但接下來夢境也就開始變得模糊...我也說不清~
之後沒多久就醒了~

2 comments:

  1. 于芬
    看的出來妳真的很想念那裡
    希望妳有一天能再回去那兒

    ReplyDelete
  2. Hey Carol is visiting me soon, you
    should do the same in the future!

    About cereal, you can make your own
    mix with dried fruits, nuts and some
    banana slice

    that's funny you would miss cereal
    but having visited taiwan this year I
    totally understand!

    ReplyDelete

歡迎文章相關的留言喔~
Feel free to leave a message to me if you got any ideas regarding the topic I wrote about...if you just want to leave a general message, there is a guestbook at the left-side bar, please leave it there! :D
*If you don't have Blogger ID, you can choose [Name/URL] at the "comment as:" to leave a message to me...