Saturday, August 02, 2014

OPI A61 "Taupe-less Beach" Swatches

OPI 指甲油
Brazil Collection
    A61 - Taupe-less Beach

首先...I'm back!!
都快隔一年才又有新文...最近好懶得發表~
但其實默默地入手了很多東西, 那就看哪天我心血來潮會有靈感再來發表囉!!

回歸主題, 世界盃足球賽都打完了...我才入手這支!
不過前一陣子剛注意到這系列時, 光看到文宣照, 這支就深深吸引我!
果然~ 顏色很美!

是個灰灰的薰衣草色~ 我會這樣說是因為....那個淡紫好難拍啊~
拍出來都很像是灰! (This photo can't do its justice!!)
但我就是很喜歡這種紫, 微微的讓有心人才注意得到~
此為擦兩層的效果~

0 comments:

Post a Comment

歡迎文章相關的留言喔~
Feel free to leave a message to me if you got any ideas regarding the topic I wrote about...if you just want to leave a general message, there is a guestbook at the left-side bar, please leave it there! :D
*If you don't have Blogger ID, you can choose [Name/URL] at the "comment as:" to leave a message to me...