Thursday, June 24, 2004

再見! 我的智齒~~

已經八百年沒拔過牙的我...
昨天又再度成為牙醫手下待宰的羔羊...
經過這八百年...我想科技絕對是有進步的...
所以我剛開始是不帶恐懼心情的...
不過就在那要拔牙的剎那...我輕輕地叫了一聲...
實在是因為太害怕了!!
還好這種煎熬沒有拖太久...一下下就過去了...
只是接下來我咬著棉花止血...咬了我一小時半...
牙都發痠了~~~
我想接下來出國前牙齒都還有得整治的呢!!

0 comments:

Post a Comment

歡迎文章相關的留言喔~
Feel free to leave a message to me if you got any ideas regarding the topic I wrote about...if you just want to leave a general message, there is a guestbook at the left-side bar, please leave it there! :D
*If you don't have Blogger ID, you can choose [Name/URL] at the "comment as:" to leave a message to me...